داستان کسب و کار‌ها

بزرگترین شکست تاریخ بازاریابی (کوکاکولا)

 بزرگترین شکست  بازاریابی 

در این سری پادکست‌ها، به بررسی داستان جذاب و مهم شکست تاریخی کوکاکولا و معرفی محصول جدید به نام کوکای جدید خواهیم پرداخت. بررسی خواهیم کرد که چرا کوکاکولا، به عنوان پادشاه دنیای نوشابه‌ها، تصمیم به تغییر فرمول و رقابت با پپسی گرفت؟ آیا مشکل اصلی استراتژی بازاریابی برای محصول جدید بود یا چیزهای بزرگتری در پس آن وجود داشت؟ همچنین، پپسی چه اقداماتی برای رقابت با کوکاکولا در نظر گرفت و پس از شکست کوکاکولا، کوکاکولا چه اقداماتی انجام داد؟

از این شکست تاریخی، درس‌های ارزشمندی برای ما قابل یادگیری است. برای شنیدن این داستان جذاب و فهمیدن درس‌های آن، در این پادکست همراه ما باشید تا ببینیم چگونه شکست‌ها می‌توانند به عنوان یک فرصت برای یادگیری و رشد در دنیای کسب‌وکار و استارتاپ‌ها تلقی شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا